Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polski rynek mody: luksus czy iluzja?

Polski rynek mody: luksus czy iluzja?

Polski rynek mody: luksus czy iluzja?

CZQ>PL>MARKETING
Polski rynek mody: luksus czy iluzja?

Co statystyczny Kowalski wie o polskim rynku mody? Żyjemy w kraju, w którym marka Wittchen postrzegana jest za luksusową. Dla przypomnienia – Wittchen to galanteria skórzana, sprzedawana między śledziem a psimi chrupkami w Lidlu.



Warto wspomnieć o Macieju Zieniu, najbardziej rozpoznawalnym projektancie w Polsce po 1989 roku, tuż obok Ewy Minge. To ten, który z hukiem zamknął butik na Mokotowskiej i wyjechał do słonecznej Brazylii, pozostawiając za sobą mieszane uczucia.



Ostatnią nutą w tej pieśni o wizerunku polskiej mody jest raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe” z 2015 roku, który pokazuje, jak Polacy postrzegają modę. Trudno nie zadać pytania, czy nasz rynek mody nie potrzebuje głębszej refleksji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.