Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Lenovo na tropie Lexmarka - Czy to początek nowej ery w druku?

Lenovo na tropie Lexmarka - Czy to początek nowej ery w druku?

Lenovo na tropie Lexmarka - Czy to początek nowej ery w druku?

CZQ>PL>MARKETING
Lenovo na tropie Lexmarka - Czy to początek nowej ery w druku?

Lenovo prowadzi rozmowy na temat zakupu Lexmarka, co może zrewolucjonizować rynek drukarek. Jak donosi serwis Channelnews, chiński gigant technologiczny konsultuje się również z Goldman Sachs, który bada strategiczne opcje dla producenta rozwiązań druku.

Zakup Lexmarka byłby logicznym krokiem dla Lenovo po wcześniejszych przejęciach, takich jak IBM i Motorola Mobility. Wzmocniłoby to pozycję Lenovo na rynku, szczególnie w konfrontacji z HP, jednym z największych rywali w branży.

Co więcej, Lenovo i Lexmark mają w swojej ofercie wiele kompatybilnych produktów, co może przyczynić się do synergii po ewentualnym przejęciu. Warto zauważyć, że informacje o możliwości sprzedaży Lexmarka pojawiały się już wcześniej, w tym zainteresowanie wykazywały takie firmy jak Canon, Ricoh czy Konica Minolta.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.