Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Comarch chce podbić Azję: Nowe możliwości na rynku IT

Comarch chce podbić Azję: Nowe możliwości na rynku IT

Comarch chce podbić Azję: Nowe możliwości na rynku IT

CZQ>PL>MARKETING
Comarch chce podbić Azję: Nowe możliwości na rynku IT

Comarch, znany gracz na rynku informatycznym, planuje ekspansję w Azji, wchodząc w struktury PIKOM, organizacji zrzeszającej ponad 1 tys. firm. PIKOM obsługuje około 80 proc. całego rynku informatycznego w Malezji, co czyni ją kluczowym partnerem dla Comarchu.

Przedstawiciele firmy podkreślają, że współpraca z PIKOM otwiera nowe możliwości, takie jak:

nawiązywanie relacji z lokalnymi przedsiębiorstwami,zwiększenie udziału w rynku,ekspansja na inne kraje Azji Południowo-Wschodniej.

Dynamiczny rozwój branży informatycznej w regionie stwarza szereg szans, które Comarch zamierza wykorzystać do wzmocnienia swojej pozycji rynkowej.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.