Kampania „Kobiety za Kółkiem” z Adą Fijał na czołowej pozycji!
Kampania „Kobiety za Kółkiem” z Adą Fijał na czołowej pozycji!

Kobiety za Kółkiem to nowa inicjatywa, która zyskuje na popularności w Polsce. Uber, we współpracy z organizacją Dojrzewalnia Róż, uruchamia kampanię, która ma na celu rozpoczęcie publicznej debaty na temat kobiet i prowadzenia auta.
W wydarzeniu wzięła udział znana aktorka Ada Fijał, która podkreśla, jak ważna jest rola kobiet w motoryzacji. Statystyki pokazują, że 44 proc. z 20 milionów Polaków z prawem jazdy to kobiety, a ich udział w wypadkach to tylko 21 proc.. To dowód na to, że kobiety są równie odpowiedzialnymi kierowcami.
Organizatorzy kampanii zaznaczają, że dla kobiet jazda samochodem często oznacza poczucie niezależności. W Polsce jest aż 9 milionów kobiet kierowców, co pokazuje, jak ważny jest ten temat.
Na podstawie: Źródła









