Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wirtualne gogle dla „naprawy rzeczywistości” polskich dzieci

Wirtualne gogle dla „naprawy rzeczywistości” polskich dzieci

Wirtualne gogle dla „naprawy rzeczywistości” polskich dzieci

CZQ>PL>MARKETING
Wirtualne gogle dla „naprawy rzeczywistości” polskich dzieci

22 marca b.r. na ulicy Chmielnej w Warszawie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaprezentowało krótki film „Naprawmy rzeczywistość” w technologii video360. Inicjatywa ma na celu ukazanie, w jak trudnych warunkach żyje wiele polskich dzieci.

W akcji wziął udział dziennikarz TVP 2 i TVP Info, ambasador SOS, Tomasz Wolny. Jego obecność podkreśla znaczenie tego wydarzenia oraz zaangażowanie w pomoc dzieciom.

Film ma na celu w sposób wirtualny pokazać realną rzeczywistość oraz rzeczywiste potrzeby podopiecznych Stowarzyszenia. „To jest rzeczywistość, która powala. Serce pęka i chce się krzyczeć, chce się pomóc” – mówił Wolny, podkreślając wagę problemu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.