Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe regulacje dla porównywarek cen w Unii Europejskiej

Nowe regulacje dla porównywarek cen w Unii Europejskiej

Nowe regulacje dla porównywarek cen w Unii Europejskiej

CZQ>PL>MARKETING
Nowe regulacje dla porównywarek cen w Unii Europejskiej

W dniu 7 marca 2016 roku, Komisja Europejska ogłosiła zmiany, które mają na celu poprawę funkcjonowania porównywarek cen. Nowe zasady, zawarte w 10-punktowym katalogu, wprowadzą większe wymagania wobec tych serwisów.


Jednym z kluczowych wymogów jest wyraźne oznaczanie reklam. Użytkownicy muszą mieć pewność, które oferty są sponsorowane. Dodatkowo, porównywarki będą zobowiązane do weryfikacji prawdziwości opinii użytkowników, co ma na celu zwiększenie przejrzystości i zaufania do publikowanych informacji.


Ważnym punktem jest również konieczność zgodności pokazywanych cen z ofertą sklepów. Obecnie często zdarza się, że po przekierowaniu do sklepu cena jest inna niż ta, która była prezentowana w porównywarce. Serwisy powinny również informować, w jaki sposób gromadzą dane oraz jak tworzą swoje rankingi.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.