Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę

Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę

Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę

CZQ>PL>MARKETING
Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę

Raport Xeroksa ukazuje, że jakość obsługi klienta jest kluczowa dla konsumentów. Aż 7 na 10 osób powyżej 71. roku życia oraz 40 proc. przedstawicieli pokolenia Z (16–20 lat) zadeklarowało gotowość do zapłaty więcej za lepszą obsługę.

Mimo zainteresowania, wiele osób ma zastrzeżenia do personalizacji usług. Badanie ujawnia, że 31 proc. konsumentów nie interesuje się żadną formą personalizacji, a 50 proc. osób powyżej 50. roku życia czuje się niekomfortowo z wykorzystaniem danych osobowych przez marki.

Warto zatem, aby firmy skupiły się nie tylko na innowacjach, ale także na budowaniu zaufania i oferowaniu lepszej obsługi, która odpowiednio odpowiada na potrzeby klientów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.