Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Samsung Rozczarowuje Wynikami IV Kwartału 2015

Samsung Rozczarowuje Wynikami IV Kwartału 2015

Samsung Rozczarowuje Wynikami IV Kwartału 2015

CZQ>PL>MARKETING
Samsung Rozczarowuje Wynikami IV Kwartału 2015

Samsung opublikował wyniki finansowe za IV kwartał 2015 roku, które nie spełniły oczekiwań analityków. Mimo, że wynik operacyjny wzrósł o 15% w porównaniu do IV kw. 2014 r., analitycy przewidywali 25-procentowy wzrost, co oznacza, że firma osiągnęła tylko 5,5 miliarda dolarów zysku.



Warto zauważyć, że zysk był znacznie niższy od 6,2 miliarda dolarów osiągniętych w III kw. 2015 r. Przychody w IV kw. 2015 wyniosły 44,3 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o mniej niż 1% w porównaniu do ostatniego kwartału 2014 r.



Oczekiwania były znacznie wyższe, sięgając prawie 45 miliardów dolarów. Kluczowym czynnikiem wpływającym na wynik finansowy Samsunga była sprzedaż smartfonów, która w III kw. 2015 r. wykazała wyraźny wzrost, jednak nie przełożyła się na lepszy bilans finansowy z powodu obniżek cen flagowych modeli.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.