Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe regulacje podatkowe w handlu – co to oznacza dla branży?

Nowe regulacje podatkowe w handlu – co to oznacza dla branży?

Nowe regulacje podatkowe w handlu – co to oznacza dla branży?

CZQ>PL>MARKETING
Nowe regulacje podatkowe w handlu – co to oznacza dla branży?

W piątek 8 stycznia, przedstawiciele rządu spotkali się z przedstawicielami branży handlowej, aby omówić nowy podatek obrotowy. Ustalono, że odejdzie się od kryterium powierzchni jako podstawy opodatkowania, co może znacząco wpłynąć na sektor.

Minister Henryk Kowalczyk zaznaczył, że podatek obejmie cały handel detaliczny, w tym również sprzedaż internetową. Wszyscy obecni zgodzili się też, że nowy podatek będzie progresywny, co oznacza, że większe firmy będą płacić więcej.

W trakcie wcześniejszych konsultacji z branżą pojawił się postulat dotyczący kwoty wolnej od podatku, która miałaby chronić mniejsze przedsiębiorstwa. Propozycja parlamentarna wynosi 12 mln zł rocznie, ale nie ma jeszcze zgody co do tej wysokości.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.