Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy lider cyberbezpieczeństwa w Deloitte

Nowy lider cyberbezpieczeństwa w Deloitte

Nowy lider cyberbezpieczeństwa w Deloitte

CZQ>PL>MARKETING
Nowy lider cyberbezpieczeństwa w Deloitte

W Deloitte nastąpiła istotna zmiana w obszarze cyberbezpieczeństwa. Marcin Ludwiszewski objął nowe stanowisko, w którym będzie wspierał klientów w zakresie projektowania oraz wdrażania strategii cyberbezpieczeństwa. W obliczu rosnących zagrożeń, bezpieczeństwo staje się kluczowym elementem dla wielu przedsiębiorstw.



Deloitte podkreśla, że ma zamiar rozwijać swoje działania w dziedzinie bezpieczeństwa cyfrowego. Ludwiszewski, przed dołączeniem do Deloitte, zdobywał doświadczenie w Royal Bank of Scotland, gdzie odpowiadał za wdrażanie programów bezpieczeństwa informacji oraz zarządzanie zagrożeniami w regionie EMEA.



Jego doświadczenie w zarządzaniu incydentami bezpieczeństwa z pewnością przyczyni się do umocnienia pozycji Deloitte na rynku rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.