Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Marki budujące wizerunek miejsc nagrodzone w konkursie

Marki budujące wizerunek miejsc nagrodzone w konkursie

Marki budujące wizerunek miejsc nagrodzone w konkursie

CZQ>PL>MARKETING
Marki budujące wizerunek miejsc nagrodzone w konkursie

W dniu 9 grudnia 2015 roku w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Najlepsze wydarzenie Lata 2015”, zorganizowanego przez Brief for Poland. Wyróżnione projekty to m.in. European Rover Challenge, Festiwal Rowerowy Bike Town Przemyśl 2015 oraz Żywiec Miejskie Granie na Maltańskiej Scenie Muzycznej.



Celem tego wyjątkowego konkursu jest wyłonienie najciekawszych wydarzeń w różnych kategoriach, takich jak: sportmuzykateatrfilmdesignkulinarianaukabiznes



Inicjatywy te nie tylko promują wymienione dziedziny, ale także budują wizerunek miejsc, w których się odbywają, oraz samej Polski. Warto docenić zaangażowanie organizatorów i uczestników, które przyczynia się do wzbogacenia kulturowego krajobrazu kraju.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.