E-handel: przeceny powodują falę zwrotów

E-handel: przeceny powodują falę zwrotów

CZQ>PL>MARKETING
E-handel: przeceny powodują falę zwrotów

Prognozy dotyczące niedawnego dorocznego dnia obniżek cen w e-handlu – Czarnego Piątku – wskazują, że promocje i związany z nimi wzrost sprzedaży powodują więcej zwrotów towaru przez klientów.

Według firmy Clear Returns podczas tegorocznego Czarnego Piątku wartość obrotów online na terenie Wielkiej Brytanii miała osiągnąć nawet 1 mld funtów, ale 160 mln funtów może trafić z powrotem do kupujących w związku z rosnącą w tym czasie liczbą zwrotów zamówień.

„Nasze dane dowodzą, że koszt pozyskania klientów w tak gorącym okresie zakupowym może być naprawdę wysoki. Każdy z produktów objętych promocją na poziomie 15-50 proc. może zostać zwrócony w momencie zakupu, co wpływa na całkowity zysk firm.”


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.