Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Internet wyprzedza telewizję w wydatkach na reklamy!

Internet wyprzedza telewizję w wydatkach na reklamy!

Internet wyprzedza telewizję w wydatkach na reklamy!

CZQ>PL>MARKETING
Internet wyprzedza telewizję w wydatkach na reklamy!

Rok 2016 przyniesie przełomowe zmiany w świecie reklamy. Zgodnie z prognozami IAB Europe, wydatki na reklamy w Internecie przewyższą te przeznaczone na telewizję. To pierwszy taki przypadek w historii!


W ciągu ostatnich lat popularyzacja Internetu znacząco wzrosła, co przyczyniło się do zmiany w preferencjach reklamodawców. W 2014 roku reklama telewizyjna generowała przychody na poziomie 33,5 miliarda euro, co stanowiło ponad 31% całkowitych wydatków na marketing w sześciu głównych mediach.


Przemiany te są wynikiem rosnącej obecności użytkowników w sieci oraz efektywności kampanii online. Reklamodawcy dostrzegają, że Internet staje się coraz bardziej atrakcyjnym medium do dotarcia do klientów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.