7 Sposobów na Odzyskanie Kontroli nad Dniem Pracy
7 Sposobów na Odzyskanie Kontroli nad Dniem Pracy

Blog Hubspot przygotował dla zabieganych pracowników 7 strategii organizacji czasu. Głównym narzędziem w walce z bałaganem jest wirtualny lub tradycyjny kalendarz. Oto porady autorki tekstu na temat planowania.
Przed przystąpieniem do rozwiązywania problemów, ważne jest zrozumienie, na czym dokładnie one polegają. Zrób przegląd swojego kalendarza z ostatnich miesięcy i odpowiedz sobie na pytania:
Kiedy jesteś najbardziej produktywny?
Ile spotkań masz średnio w ciągu dnia?
Czy są spotkania, które mają miejsce tylko sporadycznie lub są już nieaktualne?
Kiedy robisz sobie przerwy w pracy?
Teraz, kiedy wiesz już, jak spędzasz czas, możesz optymalizować swój rozkład dnia. Warto zainwestować w efektywne planowanie, aby zwiększyć swoją produktywność.
Na podstawie: Źródła









