Veracomp: Nie na sprzedaż, ale z wyzwaniami!
Veracomp: Nie na sprzedaż, ale z wyzwaniami!

Veracomp, jedna z wiodących firm w dystrybucji IT, nie planuje sprzedaży, pomimo trudności, które dotykają rynek. W obliczu rosnącej konkurencji, broadlinerzy intensywnie poszukują nowych rynków i innowacyjnych pomysłów.
Adam Rudowski, przedstawiciel Veracomp, podkreśla, że ich zespół poświęca jeden dzień w tygodniu na doskonalenie strategii. Dzięki temu firma nieprzerwanie rozwija się w Polsce i regionie, nawet mimo trudności. Rudowski wspomina, że czasy lat 90. były prostsze, a rozwój następował bez tak dużych nakładów pracy.
Współczesne wyzwania wymagają więcej zaangażowania w planowanie przyszłości. Veracomp stawia na jasne określenie, kim chce być za kilka lat, co jest kluczowe w dzisiejszym świecie pełnym zmian.
Na podstawie: Źródła









