Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Veracomp: Nie na sprzedaż, ale z wyzwaniami!

Veracomp: Nie na sprzedaż, ale z wyzwaniami!

Veracomp: Nie na sprzedaż, ale z wyzwaniami!

CZQ>PL>MARKETING
Veracomp: Nie na sprzedaż, ale z wyzwaniami!

Veracomp, jedna z wiodących firm w dystrybucji IT, nie planuje sprzedaży, pomimo trudności, które dotykają rynek. W obliczu rosnącej konkurencji, broadlinerzy intensywnie poszukują nowych rynków i innowacyjnych pomysłów.



Adam Rudowski, przedstawiciel Veracomp, podkreśla, że ich zespół poświęca jeden dzień w tygodniu na doskonalenie strategii. Dzięki temu firma nieprzerwanie rozwija się w Polsce i regionie, nawet mimo trudności. Rudowski wspomina, że czasy lat 90. były prostsze, a rozwój następował bez tak dużych nakładów pracy.



Współczesne wyzwania wymagają więcej zaangażowania w planowanie przyszłości. Veracomp stawia na jasne określenie, kim chce być za kilka lat, co jest kluczowe w dzisiejszym świecie pełnym zmian.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.