Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kraków w nowej strategii promocji – emocje i kontrowersje

Kraków w nowej strategii promocji – emocje i kontrowersje

Kraków w nowej strategii promocji – emocje i kontrowersje

CZQ>PL>MARKETING
Kraków w nowej strategii promocji – emocje i kontrowersje

Kraków szykuje nową strategię promocji miasta, angażując ponad 100 freelancerów, którzy pracują za darmo. Jak informuje Gazeta Wyborcza, projekt wzbudza wiele emocji oraz kontrowersji.

Specjaliści krytycznie oceniają ten pomysł, zastanawiając się nad jego konsekwencjami. Adam Mikołajczyk z Best Place Institute zauważa, że tytuł artykułu jest tendencyjny i ma na celu wzbudzenie emocji, co może wprowadzać w błąd.

Warto pamiętać, że freelancerzy nie mają opracować strategii, a jedynie pełnić rolę doradców, co może zniekształcać postrzeganie całego projektu. Jakie będą efekty tej współpracy? Czas pokaże.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.