Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rozliczenie według stawki godzinowej w startupach - kiedy jest najlepsze?

Rozliczenie według stawki godzinowej w startupach - kiedy jest najlepsze?

Rozliczenie według stawki godzinowej w startupach - kiedy jest najlepsze?

CZQ>PL>MARKETING
Rozliczenie według stawki godzinowej w startupach - kiedy jest najlepsze?

Rozliczenie według stawki godzinowej to popularny model współpracy z zewnętrznymi wykonawcami, szczególnie w świecie startupów. Jak pokazuje praktyka, sprawdza się on najlepiej w sytuacjach, kiedy projekt nie ma jeszcze ostatecznego kształtu. W przypadku aż 99% startupów ta zmienna natura jest normą.

Warto zauważyć, że innowacyjne projekty często wymagają zaawansowanych rozwiązań technologicznych, co oznacza, że ilość zmian, które należy wprowadzić, może być ogromna. W takim kontekście, elastyczność modelu Time & Material staje się kluczowa.

Każdy startup powinien zatem przemyśleć, kiedy i jak stosować ten model, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojego zespołu oraz zapewnić sobie sukces na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPDEV

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.