Rośnie konkurencja na rynku UPS – co to oznacza dla branży?

Rośnie konkurencja na rynku UPS – co to oznacza dla branży?

CZQ>PL>MARKETING
Rośnie konkurencja na rynku UPS – co to oznacza dla branży?

Ostatni rok był wyzwaniem dla sektora UPS, zwłaszcza dla firmy EVER. Zmiany w strukturze rynku, nie tylko w Polsce, doprowadziły do spadku sprzedaży w segmencie zasilaczy do 5 kVA.

Jednak, w grupie produktów on-line powyżej 5 kVA, sprzedaż rosła najszybciej. To nowy trend, który staje się kluczowy dla rozwoju firmy. Nowe rynki oraz obszary zastosowań stają się priorytetem, a większe siły sprzedażowe zostały zaangażowane w ten segment.

Mimo dużej dynamiki wzrostu w grupie on-line, globalna roczna sprzedaż firmy spadła w porównaniu do roku 2013. Co to oznacza dla przyszłości rynku UPS? Czas pokaże, czy konkurencja będzie w stanie dostosować się do tych zmian.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.