Surface: Polacy Jeszcze Poczekają na Nowe Tablety Microsoftu

Surface: Polacy Jeszcze Poczekają na Nowe Tablety Microsoftu

CZQ>PL>MARKETING
Surface: Polacy Jeszcze Poczekają na Nowe Tablety Microsoftu

Nowe zmiany w dystrybucji tabletów Surface nie przynoszą na razie oczekiwanych rezultatów na polskim rynku. Z informacji uzyskanych przez CRN Polska wynika, że mimo planowanego wzrostu liczby autoryzowanych sprzedawców z kilkuset do kilku tysięcy, Surface nie będzie dostępny w Polsce przez lokalnych resellerów.



Przedstawiciele Microsoftu nie udzielili konkretnej odpowiedzi na pytanie o datę wprowadzenia produktów na polski rynek. Decyzja o liberalizacji polityki sprzedaży wywołała mieszane uczucia wśród partnerów biorących udział w Worldwide Partner Conference 2015.



Niektórzy z nich wyrażają obawy, że sytuacja na rynku może nie sprzyjać rozwinięciu sprzedaży Surface’a, co może wpłynąć na dalsze plany koncernu w Polsce.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.