10 lat Lenovo w Polsce: Od skromnych początków do globalnego lidera

10 lat Lenovo w Polsce: Od skromnych początków do globalnego lidera

CZQ>PL>MARKETING
10 lat Lenovo w Polsce: Od skromnych początków do globalnego lidera

Rocznica powstania polskiego oddziału Lenovo to doskonała okazja do podsumowania 10-letniej obecności firmy na rynku. 1 sierpnia 2015 roku firma świętuje swoje osiągnięcia, które mają swoje korzenie w 1984 roku, kiedy to powstała w Chinach jako ICT.

Od skromnych początków z budżetem wynoszącym 200 tys. juanów i 10 inżynierami, Lenovo przekształciło się w jednego z największych graczy w branży komputerowej. W 1999 roku, pod nazwą Legend, firma zyskała uznanie w regionie Azji i Pacyfiku, a w 2004 roku zmieniła nazwę na Lenovo.

W ostatnich latach, Lenovo nie tylko umocniło swoją pozycję na rynku, ale także rozszerzyło działalność o nowe segmenty, co świadczy o jego dynamicznym rozwoju i innowacyjności.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.