Nowa współpraca w PR: Kampanie „Nie płacę za pałace” i „Kupuję kopiuję” z LoveBrands Relations

Nowa współpraca w PR: Kampanie „Nie płacę za pałace” i „Kupuję kopiuję” z LoveBrands Relations

CZQ>PL>MARKETING
Nowa współpraca w PR: Kampanie „Nie płacę za pałace” i „Kupuję kopiuję” z LoveBrands Relations

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Związkiem Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego, aby wspierać kampanie informacyjne „Nie płacę za pałace” oraz „Kupuję kopiuję”.



Głównym celem tych kampanii jest popularyzacja wiedzy na temat opłaty reprograficznej oraz funkcjonowania organizacji zarządzania zbiorowego. Współpraca została nawiązana dzięki poleceniu i umowa została podpisana na czas nieokreślony.



O działania na rzecz klienta w agencji będą odpowiadać Joanna Niemiec oraz Tomasz Szypuła. To kolejny krok w kierunku efektywnej komunikacji w branży, który może przynieść wymierne korzyści dla obu stron.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.