Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Hejt w sieci: Brytyjscy politycy chcą surowych kar

Hejt w sieci: Brytyjscy politycy chcą surowych kar

Hejt w sieci: Brytyjscy politycy chcą surowych kar

CZQ>PL>MARKETING
Hejt w sieci: Brytyjscy politycy chcą surowych kar

Brytyjscy posłowie postulują, by hejterzy w portalach społecznościowych byli karani jak przestępcy seksualni. To kontrowersyjna propozycja, która ma na celu walkę z nienawiścią w internecie.



W praktyce, portale takie jak Facebook czy Twitter nie radzą sobie z usuwaniem obraźliwych komentarzy. Z danych wynika, że hejty koncentrują się głównie na społecznościach muzułmańskich, które stały się celem po ujawnieniu wydarzeń w Rotherham oraz po ataku na redakcję Charlie Hebdo.



Propozycja brytyjskich polityków ma na celu stworzenie skuteczniejszych mechanizmów ochrony przed nienawiścią w sieci. Wywołuje to wiele emocji i dyskusji na temat granic wolności słowa oraz odpowiedzialności platform społecznościowych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.