Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Odbudowa wizerunku w czasach kryzysu

Odbudowa wizerunku w czasach kryzysu

Odbudowa wizerunku w czasach kryzysu

CZQ>PL>MARKETING
Odbudowa wizerunku w czasach kryzysu

Jacek Santorski, psycholog społeczny, w wywiadzie dla Polityki podkreśla, że odbudowa naruszonego wizerunku jest możliwa, choć może zająć więcej czasu w przypadku niektórych osób. W rozmowie zwraca uwagę na wpływ, jaki mają na społeczeństwo medialne nagonki na znane postacie.



Jako przykład, Santorski wskazuje na sytuacje Kamila Durczoka oraz Krzysztofa Piesiewicza, które ilustrują, jak szybko media i społeczeństwo oceniają osoby publiczne. W jego opinii, emocjonalne reakcje są uwarunkowane biologicznie, co sprawia, że oceny są wydawane bez głębszej analizy sytuacji.



Według Santorskiego, kluczem do odbudowy wizerunku jest zrozumienie mechanizmów społecznych oraz umiejętność zarządzania publicznym percepcyjnym wizerunkiem. Ostatecznie, każdy kryzys może być szansą na nowy, lepszy start.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.