Rok 2014: Przełomowy czas dla polskich start-upów

Rok 2014: Przełomowy czas dla polskich start-upów

CZQ>PL>MARKETING
Rok 2014: Przełomowy czas dla polskich start-upów

Rok 2014 możemy z powodzeniem nazwać rokiem start-upów w Polsce. Dzięki kreatywności CEO oraz wsparciu PR, polskie start-upy zdobywają rynek, prześcigając wiele firm, które już dawno wyszły z fazy „start”.



W ciągu tego roku, wiele branż zyskało na znaczeniu, od funduszy Venture Capital, przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, aż po portale, blogi, vlogi oraz aktywność w social mediach. Był to czas ogromnych możliwości i innowacji.



Jednym z kluczowych elementów rozwoju start-upów był crowdfunding. Rok 2014 otworzył drzwi polskim platformom crowdfundingowym, takim jak PolakPotrafi.pl i Wspieram.to, które inspirowały się sukcesem amerykańskiego Kickstarter.com. Te inicjatywy umożliwiły finansowanie kreatywnych pomysłów i projektów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.