Rok 2014: Przełomowy czas dla polskich start-upów
Rok 2014: Przełomowy czas dla polskich start-upów

Rok 2014 możemy z powodzeniem nazwać rokiem start-upów w Polsce. Dzięki kreatywności CEO oraz wsparciu PR, polskie start-upy zdobywają rynek, prześcigając wiele firm, które już dawno wyszły z fazy „start”.
W ciągu tego roku, wiele branż zyskało na znaczeniu, od funduszy Venture Capital, przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, aż po portale, blogi, vlogi oraz aktywność w social mediach. Był to czas ogromnych możliwości i innowacji.
Jednym z kluczowych elementów rozwoju start-upów był crowdfunding. Rok 2014 otworzył drzwi polskim platformom crowdfundingowym, takim jak PolakPotrafi.pl i Wspieram.to, które inspirowały się sukcesem amerykańskiego Kickstarter.com. Te inicjatywy umożliwiły finansowanie kreatywnych pomysłów i projektów.
Na podstawie: Źródła









