Walka o markę Tiger: FoodCare kontra MWS

Walka o markę Tiger: FoodCare kontra MWS

CZQ>PL>MARKETING
Walka o markę Tiger: FoodCare kontra MWS

Walka o markę Tiger nabiera tempa! Jak podaje Rzeczpospolita, firma FoodCare złożyła pozew przeciwko spółce MWS, która należy do grupy Maspex Wadowice. Konflikt dotyczy bezprawnego wykorzystania hasła „Power is back” oraz znaku graficznego, które są umieszczane na puszkach napojów Tiger.



FoodCare twierdzi, że hasło i znak zostały opracowane przez nich kilka lat temu i nigdy nie przekazali praw do ich używania innym podmiotom. Warto przypomnieć, że FoodCare, we współpracy z bokserem Dariuszem Michalczewskim, produkowała napoje Tiger do 2010 roku, a następnie produkcję przejął Maspex Wadowice.



W ramach pozwu, FoodCare domaga się odszkodowania, które szacowane jest na kilkadziesiąt milionów złotych. Czy ta sprawa wpłynie na przyszłość marki Tiger? Czas pokaże!



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.