Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Samsung w tarapatach: Zysk nadal spada!

Samsung w tarapatach: Zysk nadal spada!

Samsung w tarapatach: Zysk nadal spada!

CZQ>PL>MARKETING
Samsung w tarapatach: Zysk nadal spada!

Samsung ogłosił, że jego wynik operacyjny za ostatni kwartał ubiegłego roku wyniósł 4,7 mld dol., co jest lepszym wynikiem niż prognozowali analitycy (4,4 mld dol.). Mimo to, to nadal spadek o 12% w porównaniu do IV kwartału 2014 r., kiedy przychody wyniosły 47 mld dol.



Główne przyczyny słabszych wyników leżą w kurczących się zyskach ze sprzedaży urządzeń mobilnych. Dział mobilny Samsunga w III kwartale ub.r. odnotował spadek operacyjny o 74% w porównaniu do tego samego okresu w 2013 r. To wskazuje na zaostrzenie konkurencji na rynku smartfonów.



W obliczu rosnącej konkurencji, tańsze chińskie marki, takie jak Huawei i Xiaomi, zaczynają podgryzać pozycję giganta. Według danych Gartnera, sytuacja ta staje się coraz bardziej niepokojąca dla przyszłości Samsunga.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.