Microsoft Dynamics NAV – Nowe możliwości dla polskich partnerów

Microsoft Dynamics NAV – Nowe możliwości dla polskich partnerów

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft Dynamics NAV – Nowe możliwości dla polskich partnerów

Microsoft Dynamics NAV, jeden z kluczowych produktów firmy Microsoft, zamierza zwiększyć swoją obecność na polskim rynku. Kluczowym elementem tej strategii jest aktywizacja kanału partnerskiego, co ma na celu wspieranie sprzedaży pakietu ERP.

Podczas konferencji w warszawskim biurze, potencjalni partnerzy mieli okazję zapoznać się z warunkami współpracy oraz możliwościami rozwoju swojego biznesu w ramach Microsoft Dynamics NAV. Microsoft widzi w tej linii produktowej ogromny potencjał, który pozostaje wciąż niewykorzystany.

Koncern planuje w ciągu najbliższych pięciu lat podwoić bazę klientów Dynamics NAV, która obecnie liczy 100 tysięcy. Warto zaznaczyć, że Polska ma jeszcze wiele do nadrobienia w porównaniu z innymi krajami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.