Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Microsoft zablokował 50 tys. kluczy licencyjnych

Microsoft zablokował 50 tys. kluczy licencyjnych

Microsoft zablokował 50 tys. kluczy licencyjnych

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft zablokował 50 tys. kluczy licencyjnych

Microsoft podjął decyzję o zablokowaniu 50 tys. kluczy licencyjnych, aby ograniczyć nielegalny handel licencjami. Ta akcja ma na celu walkę z rosnącym problemem sprzedaży nieautoryzowanych kluczy, które trafiają do użytkowników.



Według przedstawicieli firmy, często do obiegu trafiają klucze do wersji OEM oraz testowych oprogramowania. Rzecznik Microsoftu zaznaczył, że sprzedawcy, oferujący te klucze, często działają w Internecie, wysyłając klientom klucz licencyjny oraz link do pobrania oprogramowania.



Firma ostrzega przed zakupami po nierealnie niskich cenach. Przykładem jest oferta licencji na Office Professional w cenie 80 euro (ok. 330 zł), co powinno budzić wątpliwości u potencjalnych nabywców.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.