Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polscy konsumenci a świadomy konsumpcjonizm

Polscy konsumenci a świadomy konsumpcjonizm

Polscy konsumenci a świadomy konsumpcjonizm

CZQ>PL>MARKETING
Polscy konsumenci a świadomy konsumpcjonizm

Global Havas PR Collective opublikował niedawno raport „BeCAUSE It Matters”, który bada stosunek konsumentów do zrównoważonej konsumpcji. Wyniki przeprowadzonego w Polsce sondażu ujawniają interesujące zjawisko.



Pomimo rosnącej liczby odpowiedzialnych konsumentów, dla wielu osób najważniejsza pozostaje atrakcyjna cena przy podejmowaniu decyzji zakupowych. To zjawisko może wpływać na strategie marketingowe firm, które chcą dotrzeć do tej grupy.



Raport analizuje również globalne zachowania konsumentów, wskazując na różnice i podobieństwa w postawach wobec odpowiedzialnego biznesu. Przez analizę danych z 20 krajów, badacze pragną zrozumieć, jak kształtują się decyzje zakupowe w kontekście świadomego konsumpcjonizmu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.