Wartość treści w PR: Dlaczego warto inwestować w jakość?

Wartość treści w PR: Dlaczego warto inwestować w jakość?

CZQ>PL>MARKETING
Wartość treści w PR: Dlaczego warto inwestować w jakość?

Wartościowa treść ma swoją cenę, a w branży PR w Polsce zbyt często jest niedoceniana. W dobie content marketingu kluczowe jest, aby zastanowić się, co dokładnie sprzedajemy, a nie tylko, w jakiej formie to robimy.


W przeciwieństwie do rynków zagranicznych, w Polsce słowo pisane nie było nigdy specjalnie cenione. Na przykład, amerykański serwis PR Daily poświęca cały dział na pisanie i redagowanie tekstów, a w Polsce jakość treści często jest dostrzegana jedynie w sytuacjach, gdy pojawia się plagiat.


Agencje PR koncentrują się na strategiach i nagrodach, pomijając istotny element, jakim jest warsztat pisarski. Dziennikarze zauważają, że PR-owcy często inwestują więcej w promocję niż w samą jakość tekstów. To czas, aby to zmienić!



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.