Obsługa klienta w e-handlu: Główny problem przedsiębiorców

Obsługa klienta w e-handlu: Główny problem przedsiębiorców

CZQ>PL>MARKETING
Obsługa klienta w e-handlu: Główny problem przedsiębiorców

Badania wykazują, że w e-handlu największym wyzwaniem dla przedsiębiorców jest obsługa klienta, na którą wskazuje 27% badanych. Również kłopoty z dostawcami oraz infrastrukturą informatyczną są istotnymi problemami, z którymi borykają się właściciele e-sklepów.



Co ciekawe, ponad 1/3 przedsiębiorców korzysta z własnych rozwiązań IT, co może świadczyć o potrzebie personalizacji w tym obszarze. Warto zauważyć, że resellerzy zmagają się z mniejszymi trudnościami prawnymi (14%) w porównaniu do wyzwań związanych z marketingiem (19%).



W odpowiedzi na te problemy, 60% respondentów planuje poprawić swoją ofertę, 53% zamierza poprawić funkcjonalność strony, a 52% skupi się na lepszej prezentacji oferty. Takie działania mogą znacząco wpłynąć na poprawę doświadczeń klientów w e-sklepach.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.