Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

ABC Data Vendor Day – Wsparcie dla Partnerów w Centrum Uwag

ABC Data Vendor Day – Wsparcie dla Partnerów w Centrum Uwag

ABC Data Vendor Day – Wsparcie dla Partnerów w Centrum Uwag

CZQ>PL>MARKETING
ABC Data Vendor Day – Wsparcie dla Partnerów w Centrum Uwag

W trakcie wydarzenia Vendor Day, które odbyło się w Warszawie, Ireneusz Pacuła, dyrektor ABC Data Value+, podkreślił, że firma nie ma ambicji sprzedawać bezpośrednio klientom końcowym. „Nigdy nie będziemy konkurencją dla naszych partnerów” - zapewnił.

Według Pacuły, kluczową rolą działu jest wsparcie partnerów w różnych aspektach, w tym organizacyjnym, finansowym oraz technicznym. Wsparcie techniczne ma być szczególnie rozwijane, co jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku.

Obecnie grupa wsparcia technicznego Value+ liczy 5 osób w zespole, który w całej firmie liczy około 40 pracowników. „Planujemy dalszy rozwój zespołu” - dodał menedżer, co ma na celu lepszą pomoc partnerom i klientom w zakresie zaawansowanych rozwiązań.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.