Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ingram Micro z niższymi zyskami mimo wzrostu przychodów

Ingram Micro z niższymi zyskami mimo wzrostu przychodów

Ingram Micro z niższymi zyskami mimo wzrostu przychodów

CZQ>PL>MARKETING
Ingram Micro z niższymi zyskami mimo wzrostu przychodów

Ingram Micro opublikował wyniki finansowe za III kwartał 2014 roku, które przyniosły mieszane odczucia. Przychody firmy osiągnęły poziom 11,2 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 11% w porównaniu do ubiegłego roku. Jednakże, zyski operacyjne i netto uległy znacznemu zmniejszeniu.

W szczególności, zysk operacyjny spadł z 138 milionów dolarów do 120 milionów dolarów, a zysk netto zmniejszył się z 79 milionów dolarów do 72 milionów dolarów. Zysk brutto wzrósł z 599 milionów dolarów do 646 milionów dolarów, co może budzić pewne nadzieje.

Spadek zysków jest związany z kosztami restrukturyzacji oraz integracji firmy, które obciążyły wynik operacyjny kwotą 27 milionów dolarów. Warto dodać, że amortyzacja wartości niematerialnych wzrosła do 15 milionów dolarów, a w II kw. tego roku wyniosła 12 milionów dolarów.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.