Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Warszawa Marnuje Szansę na Promocję przez Sport

Warszawa Marnuje Szansę na Promocję przez Sport

Warszawa Marnuje Szansę na Promocję przez Sport

CZQ>PL>MARKETING
Warszawa Marnuje Szansę na Promocję przez Sport

Warszawa zapłaciła Polskiemu Związkowi Piłki Siatkowej milion złotych za promowanie miasta podczas inauguracji siatkarskich mistrzostw świata. Mimo to, nikt nie postrzega jej jako współorganizatora, co budzi wątpliwości co do efektywności tej inwestycji.



Jak informuje Agnieszka Kłąb z biura prasowego ratusza, miasto promowało się na różne sposoby. Wśród nich znalazła się emisja znaku promocyjnego m.st. Warszawy jako Gospodarza Ceremonii Otwarcia, specjalna zakładka na stronie mistrzostw oraz bannery reklamowe na stronach internetowych PZPS.



Jarosław Krajewski, miejski radny, zauważa, że brak skutecznej promocji może prowadzić do utraty potencjalnych korzyści, jakie niesie ze sobą organizacja tak dużego wydarzenia sportowego. Czy Warszawa wyciągnie wnioski z tej sytuacji?



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.