7 Kluczowych Rzeczy, Które Specjalista PR Powinien Wiedzieć o SEO
7 Kluczowych Rzeczy, Które Specjalista PR Powinien Wiedzieć o SEO

PR i SEO to dwa obszary, które są silnie ze sobą powiązane. Jeśli zajmujesz się e-PR-em, zrozumienie wpływu Twoich działań na SEO jest kluczowe. Często powtarzane stwierdzenie „Content is king” jest aktualne nie tylko w SEO, ale także w PR i mediach społecznościowych.
Oto 7 rzeczy, które warto mieć na uwadze:
Zadbaj o linki w publikacjach; to one pomagają w pozycjonowaniu.Twórz treści, które są wartościowe dla odbiorców.Optymalizuj meta tagi dla lepszej widoczności.Monitoruj efekty swoich działań.Buduj relacje z influencerami, aby zwiększyć zasięg.Wykorzystuj social media do promocji treści.Regularnie aktualizuj swoją wiedzę na temat SEO.Zmiana podejścia do SEO w codziennych zadaniach PR może przynieść znaczące efekty.
Na podstawie: Źródła









