Fanpage to nie cyfrowa tablica ogłoszeniowa

Fanpage to nie cyfrowa tablica ogłoszeniowa

CZQ>PL>MARKETING
Fanpage to nie cyfrowa tablica ogłoszeniowa

Jak wskazują badania PBI, na które powołuje się Dziennik Gazeta Prawna, 75% Polaków korzystających z internetu jest aktywnych na Facebooku. To ogromna grupa, jednak jej członkowie są znacznie mniej podatni na marketingową perswazję.



Podstawowym błędem, jaki popełniają firmy w tym kanale, jest natarczywe reklamowanie swoich produktów lub usług. Jak zauważa Aleksandra Puch, „Fanpage traktowany jest zaskakująco często jak prymitywna, cyfrowa tablica ogłoszeniowa”.



Wielu przedsiębiorców umieszcza na swoich stronach jedynie posty sprzedażowe, takie jak zdjęcia produktów czy zadowolonych klientów. Tego typu działania mogą zniechęcać użytkowników do interakcji i budowania relacji z marką. Warto zatem zmienić podejście i skupić się na tworzeniu wartościowych treści, które angażują społeczność.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.