Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Podstępna taktyka PR-owców: spamowanie w złym stylu

Podstępna taktyka PR-owców: spamowanie w złym stylu

Podstępna taktyka PR-owców: spamowanie w złym stylu

CZQ>PL>MARKETING
Podstępna taktyka PR-owców: spamowanie w złym stylu

W ostatnim czasie wiele agencji marketingowych i PR-owych stosuje podstępny „trik”, którym oszukuje internautów. Wysyłają e-maile, umieszczając w tytule nazwę „Re:” – czytamy w PR Daily.



Jak pisze autor artykułu, David Meerman, jest to świadomy zabieg „artystów od spamu”, którzy w ten sposób chcą wyłudzić dane osobowe od ludzi. Nadawca takiej wiadomości celowo konstruuje ją tak, aby była myląca.



Meerman tłumaczy, że ludzie będą otwierać wiadomości, ponieważ uważają, że jest to odpowiedź na wcześniej wysłany przez nich e-mail. Warto być czujnym, aby nie dać się nabrać na takie manipulacje.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.