Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe oblicze retailu: jak model R2B zmienia branżę IT

Nowe oblicze retailu: jak model R2B zmienia branżę IT

Nowe oblicze retailu: jak model R2B zmienia branżę IT

CZQ>PL>MARKETING
Nowe oblicze retailu: jak model R2B zmienia branżę IT

Tradycyjne sieci handlowe w branży IT stają przed poważnymi wyzwaniami, głównie z powodu rosnącej konkurencji ze strony sprzedawców internetowych. W celu zwiększenia rentowności, coraz częściej zwracają się w stronę klientów biznesowych, szczególnie z segmentu SOHO oraz MSP.



Model retail-to-business (R2B) zyskuje na popularności, a jego wdrożenie można już obserwować w Stanach Zjednoczonych oraz w kilku krajach Europy Zachodniej, takich jak Francja i Włochy. Podczas wydarzenia Distree EMEA analitycy z firmy Context zorganizowali sesję poświęconą temu modelowi, w której uczestniczyli europejscy retailerzy oraz producenci.



Wymiana doświadczeń i przemyśleń pozwoliła zyskać nową perspektywę na trendy oraz wymagania rynku, które mogą wpłynąć na dalszy rozwój branży IT. Zmiany te mogą być kluczowe dla przyszłości tradycyjnych retailerów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.