Pięć wskazówek dla skutecznej kampanii crowdfundingowej

Pięć wskazówek dla skutecznej kampanii crowdfundingowej

CZQ>PL>MARKETING
Pięć wskazówek dla skutecznej kampanii crowdfundingowej

W 2014 roku na Wspieram.to przeprowadzono analizę ponad 100 projektów crowdfundingowych. Wyniki pokazują, że jeśli w pierwszym tygodniu kampanii uda się uzbierać minimum 20% potrzebnej kwoty, to istnieje 80% szans na sukces całej akcji.



Aby osiągnąć ten cel, warto zastosować kilka sprawdzonych wskazówek. Po pierwsze, zbuduj społeczność wokół swojego projektu jeszcze przed startem kampanii. Przykłady takie jak gra planszowa „Piwne Imperium” czy drukarka 3D Lulzbot pokazują, jak ważne jest zainteresowanie potencjalnych wspierających.



W przypadku „Piwnego Imperium” udało się uzbierać potrzebną kwotę w 2 godziny, a drukarka Lulzbot osiągnęła ten cel w 3 dni! Fanpage i strona internetowa projektu oraz aktywność na forach tematycznych są kluczowe dla zbudowania zaangażowanej społeczności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPKAMPANIE STUDY

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.