Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

CeBIT 2014: Międzynarodowy Charakter Targów

CeBIT 2014: Międzynarodowy Charakter Targów

CeBIT 2014: Międzynarodowy Charakter Targów

CZQ>PL>MARKETING
CeBIT 2014: Międzynarodowy Charakter Targów

CeBIT 2014 zbliża się wielkimi krokami, a jego międzynarodowy charakter wciąż przyciąga uwagę. Choć niektórzy twierdzą, że wydarzenie staje się coraz bardziej lokalne, to pozostaje ono największym wydarzeniem poświęconym rozwiązaniom biznesowym.



W miarę rosnącej popularności targów takich jak Mobile World Congress czy IFA, CeBIT traci na znaczeniu. Mimo to, uczestnicy mają okazję zapoznać się z nowinkami technologicznymi oraz trendami w obszarze rozwiązań dla klientów biznesowych.



Warto zwrócić uwagę, że nawet jeśli większość wystawców skupia się na rynku niemieckim, to CeBIT wciąż przyciąga uwagę międzynarodowych firm, oferując im platformę do prezentacji innowacji oraz nawiązywania wartościowych kontaktów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

IT i STARTUPIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.