Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy gracz na rynku PR: 38PR i marka New April

Nowy gracz na rynku PR: 38PR i marka New April

Nowy gracz na rynku PR: 38PR i marka New April

CZQ>PL>MARKETING
Nowy gracz na rynku PR: 38PR i marka New April

Agencja 38PR ogłosiła, że do jej grona klientów dołączyła nowa marka New April, która właśnie debiutuje na rynku. To ważny krok dla obydwu stron, ponieważ współpraca ma na celu wzmocnienie pozycji New April w branży modowej.



38PR zajmie się m.in. doradztwem strategicznym oraz media relations. Agencja będzie również odpowiedzialna za wsparcie PR podczas różnych eventów, co z pewnością przyniesie korzyści nowemu klientowi.



Za realizację działań odpowiadają eksperci z 38PR: Katarzyna Życińska, Magdalena Juźwiak i Agnieszka Oleszczyk. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, co może sugerować długoterminową współpracę.



Co ciekawe, agencja nie ujawnia szczegółów dotyczących tego, jak pozyskała New April jako klienta, co może budzić dodatkowe zainteresowanie w branży.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.