Big Data: Klucz do Wyższych Marż w 2015 roku

Big Data: Klucz do Wyższych Marż w 2015 roku

CZQ>PL>MARKETING
Big Data: Klucz do Wyższych Marż w 2015 roku

W 2015 roku, według danych Deloitte, światowy rynek Big Data może osiągnąć wartość 48 miliardów dolarów, co oznacza prawie pięciokrotny wzrost w porównaniu z 2012 rokiem. Przewidywana coroczna stopa wzrostu wynosi około 40%.

Eksperci zwracają uwagę, że analiza dużych zbiorów danych nie jest już zarezerwowana tylko dla największych graczy na rynku. Średnie i małe przedsiębiorstwa, w tym firmy handlowe, również mogą skorzystać z tej technologii.

Dariusz Flisiak, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte, podkreśla, że dzięki Big Data przedsiębiorcy mogą lepiej zrozumieć przyzwyczajenia i preferencje klientów. Warto badać, co pisze się o naszych produktach i konkurencji w sieci, aby skuteczniej dostosować ofertę do potrzeb rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.