Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polski konsument głodny wiedzy o żywności

Polski konsument głodny wiedzy o żywności

Polski konsument głodny wiedzy o żywności

CZQ>PL>MARKETING
Polski konsument głodny wiedzy o żywności

Badania przeprowadzone przez ITBC Communication ujawniają, że aż 89 proc. polskich konsumentów zwraca uwagę na informacje o produktach spożywczych. Dla wielu z nich, rodzina i znajomi są najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy.



Jedynie 34 proc. respondentów uznaje kampanie reklamowe za wiarygodne, co pokazuje, jak ważne są osobiste rekomendacje. Co więcej, 82 proc. ankietowanych stwierdziło, że dostęp do rzetelnych informacji o produktach spożywczych jest kluczowy.



Jednak blisko 1/3 badanych uważa, że taki dostęp jest utrudniony. Oprócz rodziny, respondenci wskazali także bezpłatne publikacje oraz etykiety (60 proc.) jako wiarygodne źródła informacji. To wskazuje na potrzebę zmiany w komunikacji marketingowej.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.