Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Oczernianie w social mediach – problem, którego nie można ignorować

Oczernianie w social mediach – problem, którego nie można ignorować

Oczernianie w social mediach – problem, którego nie można ignorować

CZQ>PL>MARKETING
Oczernianie w social mediach – problem, którego nie można ignorować

W dzisiejszych czasach media społecznościowe stają się coraz częściej platformą, na której niezadowoleni pracownicy dzielą się swoimi negatywnymi doświadczeniami z byłymi partnerami biznesowymi. Artykuł z 2013 roku zwraca uwagę na rosnący problem, który może zrujnować reputację firm.



Coraz więcej osób zmienia miejsca pracy, a często rozstania nie odbywają się w zgodzie. Nieprzychylne opinie o pracodawcach, dotyczące np. zaległych płatności, pojawiają się na oficjalnych profilach firm. To może mieć poważne konsekwencje dla ich wizerunku.



Co gorsza, rozżaleni użytkownicy zakładają grupy hejtingowe, mające na celu publiczne oczernienie współpracowników. Takie działania są często tajne, a osoby, które są obiektem ataku, nie mają pojęcia o istnieniu takich grup. Firmy powinny być świadome tego zagrożenia i działać na rzecz ochrony swojej reputacji w internecie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.