Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polscy przedsiębiorcy inwestują w Business Intelligence

Polscy przedsiębiorcy inwestują w Business Intelligence

Polscy przedsiębiorcy inwestują w Business Intelligence

CZQ>PL>MARKETING
Polscy przedsiębiorcy inwestują w Business Intelligence

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na inwestycje w Business Intelligence, co wynika z ich planów rozwoju. Z badań firmy Sage wynika, że prawie 40 proc. polskich firm planuje ekspansję na nowe rynki, a ponad 1/3 zamierza wprowadzić nowy produkt lub usługę.

Aby sprostać tym wyzwaniom, przedsiębiorstwa nie zamierzają oszczędzać na IT. 26 proc. z nich planuje zwiększyć wydajność poprzez inwestycje w nowe technologie. W dobie rosnącej konkurencji, dostęp do rzetelnych informacji o biznesie oraz narzędzi do ich analizy staje się kluczowy.

Choć do tej pory systemy Business Intelligence były głównie domeną dużych korporacji, ich oferta dla małych i średnich firm zaczyna się powiększać, co otwiera nowe możliwości dla przedsiębiorców.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.