Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Spadki na Polskim Rynku Materiałów Eksploatacyjnych

Spadki na Polskim Rynku Materiałów Eksploatacyjnych

Spadki na Polskim Rynku Materiałów Eksploatacyjnych

CZQ>PL>MARKETING
Spadki na Polskim Rynku Materiałów Eksploatacyjnych

Według raportu IDC, polski rynek materiałów eksploatacyjnych odnotował znaczące spadki w pierwszej połowie 2013 roku. Konsumpcja, definiowana jako różnica pomiędzy zamówieniami a wysyłkami zagranicznymi, wskazuje na alarmujący trend.



Głównym czynnikiem wpływającym na te zmiany jest spadek sprzedaży kartridży atramentowych. To zjawisko odzwierciedla kurczący się rynek urządzeń, który obserwujemy w Polsce od 2009 roku.



Mimo że producenci wkładów OEM podejmują działania prawne przeciwko alternatywnym dostawcom oraz zwiększają aktywność na polu patentowym, rynek materiałów oryginalnych skurczył się jeszcze bardziej niż segment kartridży kompatybilnych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.