Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wzmocnienie roli CSR w firmach: Klucz do sukcesu

Wzmocnienie roli CSR w firmach: Klucz do sukcesu

Wzmocnienie roli CSR w firmach: Klucz do sukcesu

CZQ>PL>MARKETING
Wzmocnienie roli CSR w firmach: Klucz do sukcesu

Komórki odpowiedzialne za CSR w firmach powinny mieć silną pozycję, aby skutecznie koordynować działania związane z społeczną odpowiedzialnością biznesu. Często wywodzą się one z działów komunikacji, co zapewnia im niezbędne kompetencje.

Osoby pracujące w tych komórkach dobrze znają firmę oraz ściśle współpracują z innymi działami, co jest kluczowe dla efektywnego wdrażania strategii CSR. Rola CSR jest przekrojowa i obejmuje różne obszary, jak HR, obsługa klienta czy dbałość o środowisko.

Ważna jest także komunikacja – zarówno zewnętrzna, jak i wewnętrzna. Specjaliści CSR powinni wykazywać się umiejętnościami w tej dziedzinie, co przyczyni się do większej efektywności działań prospołecznych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.