Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Smartfony w czołówce sprzedaży – nowy raport Ericssona

Smartfony w czołówce sprzedaży – nowy raport Ericssona

Smartfony w czołówce sprzedaży – nowy raport Ericssona

CZQ>PL>MARKETING
Smartfony w czołówce sprzedaży – nowy raport Ericssona

Smartfony nieprzerwanie dominują na rynku sprzedaży, osiągając 40% udziału w 2012 roku, w porównaniu do zaledwie 30% w roku 2011. To znaczący wzrost, który wskazuje na utrzymujący się trend rosnącej popularności tych urządzeń.

Raport Ericssona zwraca uwagę na przełomowy wzrost transferu danych w sieciach na całym świecie. W ciągu ostatniego roku, ruch w sieciach podwoił się pomiędzy II kwartałami 2012 i 2013. To pokazuje, jak bardzo uzależnieni stajemy się od technologii mobilnych.

W minionym kwartale zarejestrowano około 6,5 miliarda numerów komórkowych, co oznacza, że na świecie jest około 4,5 miliarda rzeczywistych użytkowników. Interesujący jest fakt, że w Europie Środkowej i Wschodniej przypada 1,39 subskrypcji na jednego mieszkańca, co czyni ten region liderem pod względem ilości kart SIM.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.