Wyrok NSA a przyszłość agencji PR-owych

Wyrok NSA a przyszłość agencji PR-owych

CZQ>PL>MARKETING
Wyrok NSA a przyszłość agencji PR-owych

W wyroku z dnia 21 sierpnia 2013 r., Naczelny Sąd Administracyjny orzekł, że administratorzy forum internetowego są zobowiązani do udostępnienia danych użytkowników, jeśli jest to niezbędne do ochrony dóbr osobistych. To przełomowe orzeczenie ma ogromne znaczenie dla branży PR.



Jeśli linia orzecznictwa utrzyma się, agencje PR będą mogły skuteczniej wykrywać przypadki naruszenia dóbr osobistych w sieci. Co więcej, będą miały możliwość koordynowania działań mających na celu eliminację niepożądanych zachowań internautów, co z pewnością wpłynie na wizerunek ich klientów.



To stwarza nowe możliwości dla firm doradczych, które będą mogły oferować usługi monitorowania komunikacji marki oraz reagowania na potencjalne zagrożenia w sieci. Takie zmiany mogą wpłynąć na sposób, w jaki agencje PR prowadzą swoje działania.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.