Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Piraci w firmach drogo zapłacili

Piraci w firmach drogo zapłacili

Piraci w firmach drogo zapłacili

CZQ>PL>MARKETING
Piraci w firmach drogo zapłacili

Piractwo oprogramowania w Polsce staje się coraz droższe dla przedsiębiorców. W pierwszej połowie 2013 roku, BSA przeprowadziła o 69 proc. więcej działań prawnych wobec firm korzystających z nielegalnego oprogramowania niż w analogicznym okresie 2012 roku.

W wyniku tych działań, polscy przedsiębiorcy zapłacili ponad 1 milion zł odszkodowań, co stanowi dwukrotny wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Dwa przypadki, w których firmy musiały uiścić odszkodowania w wysokości 382 tys. zł i 365 tys. zł, znacznie wpłynęły na te statystyki.

Warto zauważyć, że w całym 2012 roku najwyższa jednorazowa kwota rekompensaty wyniosła 225 tys. zł. BSA planuje w drugiej połowie roku jeszcze intensyfikować swoje działania, co może przynieść dalsze konsekwencje dla przedsiębiorców.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.